You Are Here: Home - Monolong Dalaman - Kalau dia buat takpe, tapi kalau kita buat tak boleh...

Kalau dia buat, dia langsung tak pikir perasaan orang lain,
Tapi masalahnya, bila kita buat kat dia, dia pulak yang terasa,
Sifat apakah ini?

Aku teringat lagi kat USM dulu,
Pernah  mempunyai hubungan yang tak baik dengan seorang ni...
Sebabnya? macam yang aku tulis kat atas tu.. Bukan aku yang start dulu...
Dia buat kat orang, langsung tak pernah pikir perasaan orang lain,
Tapi bila kita nak uji sikit, buat kat dia balik, terus terasa...
...Pastu aku jugak la yang kena sibuk2 nak minta maaf...
Dia pulak?.. sampai sekarang dia tak pernah minta maaf

Aku bukan la kisah sangat pun sebenarnya, nak minta maaf ke tak nak minta maaf ke...
Tapi kena la sedar diri...
Mujur buat kat aku yang jenis tak pemarah ni..
Bayangkan kalau buat kat orang yang jenis panas baran punya,
Siapa jugak yang susah nanti?

0 comments

Leave a Reply