You Are Here: Home - Diari Seorang Penuntut Ilmu - Berat badan meningkat... huhu

 
Tadi aku pi medical check up. Masa ambil berat badan, terkejut gak berat aku dah meningkat. Baru je aku timbang berat 4-5 bulan lepas.

Nurse: Cuba ambil berat, mana tau ada perubahan...
Aku: (naik penimbang).. Ehh, naik la..
Nurse: Dulu berapa tu?
Aku: Dulu (ehem,ehem,ehem). Sekarang dah naik 3 kilo..
Nurse: (tersengeh...)..

Masa tu berat aku (ehem,ehem,ehem). Pastu yang tadi punya dah naik 3 kilogram jadi (ehem,ehem,ehem). Huhu, nak kena risau ke apa nih? Normal ke kalau dalam masa 4-5 bulan berat naik 3 kilo? Ke timbang tu rosak? Atau sebab dalam perut masih ada nasi? Tapi tak kan la aku makan nasi 3 kilo hari ni? hahaha... =_=V

--end--

0 comments

Leave a Reply