You Are Here: Home - Diari Seorang Penuntut Ilmu - Berakhirnya suatu penantian..

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيمِ

Aku menunggu sekian lama...
Ternanti-nanti, tertanya-tanya...
Bilakah saatnya akan tiba...

Keresahan menyelubungi jiwa,
Adakah dia tidak akan hadir?
Penantian kuteruskan dengan tabah,

Namun...
Sepucuk surat darimu tetap tidak kuterima,
Aku cuba bertanya kepada temanmu,
Mengapa, kenapa!!

Akhinya penantianku berakhir,
Surat darimu telah kuterima,
Aku membacanya dengan debaran,
Alhamdulillah, syukur  Ya Allah,
Berakhirnya suatu penantian..


....jeng,jeng,jeng..

...Introducing my new books. Nak dekat sebulan aku tunggu, apsal la tak sampai-sampai lagi kat rumah..Alhamdulillah dapat kelmarin. Satu penentian betul la.. .adeh la.. by the way, ni gambo nya, description, dan sapa nak beli, aku letak link..


Hosted by FreeImageHosting.net Free Image Hosting Service  Hosted by FreeImageHosting.net Free Image Hosting Service

Descriptions + Kalau berminat nak beli:

1. Lau Kaana Khairan Lasabaquunaa Ilaihi - Link
2. Mereka Adalah Para Tabi'in - Link

Dalam blog aku ni, aku pernah post ceramah Ustaz Abdul Hakim sendiri, bedah buku "Lau Kaana Khairan Lasabaquunaa Ilaihi". Ni link nya: http://muslimin88.blogspot.com/2010/11/kalau-sekiranya-perbuatan-itu-baik.html

wallahu'alam

0 comments

Leave a Reply