You Are Here: Home - Fikrah - Nasihat Dr Mohd Asri, Ustaz Fathul Bari, dan Ustaz Fadlan

Assalamu'alaikum...

Sebelum apa2, aku nak bagi tau, aku bukan ahli UMNO, bukan ahli PAS, dan bukan ahli apa2 parti politik. Sebab apa aku bagi tau? Sebab aku nak link kan video2 Dr Asri, Ustaz Fadlan, Ustaz Fathul Bari mengenai adab menegur pemerintah dan dakwah. Ade sesetengah video tu daripada account penyokong UMNO. (so, maaf la..).

Saja je, sebab dulu masa kat Universiti, ade la kawan asyik nak suruh aku bagi tau aku ni sokong parti mana, padahal aku tak berminat pun nak join mana2 parti... Susah nak menerangkan..

InsyaAllah yang paling penting ambil faedah apa yg Ustaz2 cuba sampaikan... (Nasihat Ustaz2 tu ditujukan kepada semua)

Dr Mohd Asri: Cara menegur Pemerintah



Ustaz Fadlan: Pendekatan Dakwah



Ustaz Fathul Bari: Mencegah Kemungkaran



Ustaz fathul Bari: Ciri-ciri Ulama

Tags: Fikrah

0 comments

Leave a Reply